de-ai nostrii

duminică, 26 septembrie 2010

DRAGA ELENA SERGHEEVNA PRIN OCHII ALTUI LICEEAN






Unde?
Saptamana aceasta am fost la spectacolul “Draga Elena Sergheevna(Santaj)” la Sala Noua a Teatrului de Comedie .

Cum?
 Citisem prezentarea, nu prea stiam cum se vor desfasura lucrurile, de fapt in afara de niste simple detalii legate de piesa (4 elevi vin la o profesoara acasa incercand sa o convinga sa le dea cheia de la dulapul cu teze pentru a le inlocui), nu stiam nimic.

De ce?
Mi-a placut inca de la inceput atat actiunea, cat si felul in care au jucat actorii.S-au vazut orele de repetitii,dar si implicarea lor in proiect.Nici nu mi-am dat seama pe unde sau de unde vin actorii si nu am realizat cand si cum a inceput piesa, atat de natural este tot .Aaa,va mai pot spune ca nu m-am plictisit niciun moment pentru ca piesa are un subiect actual, iar trecerea de la prima parte, usor amuzanta, la cea de-a doua, dramatica, se face treptat intr-un mod ingenios.
Nu mai vreau sa va dau alte informatii pt. ca eu va recomand sa va convingeti singuri ca nu veti regreta drumul sau timpul investit.


Adriana Constantin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu